ledig!

jag är ledig, det är otroligt skönt vill jag lova!
så just nu går tvättmaskinen på högvarv. måste komma ikapp
med tvättandet, som oftast blir lidande när jag jobbar mycket
stängningar och a jobbar eftermiddag. men förhoppningsvis
så blir det bara två, kanske tre maskiner till innan jag är klar.

kvällen kommer jag tillbringa i lois sällskap och kanske kattas.
det blir tacos med en paus för personalmötet som är klockan
sju. därefter fortsätter vi nog med film och kanske blir det lite
tvspelande.

funderar på att färga håret, lägga ansiktsmask och lite annat
sånt där välbehövligt. men vet inte riktigt om jag är upplagd
för något sådant, verkar ju rätt ansträngande? ts.

nåja, dags att ta reda på den rena disken och sen hänga tvätt
för hela slanten. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0