sjuk!

det finns bra och dåliga saker med att vara sjuk.
en dålig sak är att man inte kan göra någonting.
en bra sak är att man kan vända på dygnet som
man vill och kolla på massa filmer man såg när
man var barn! det är i alla fall vad jag gjort dom
senaste dagarna. samt ätit piggelin, druckit saft
och ätit kräm! flytande är bra, men tråkigt.

nu börjar jag förvisso att bli bättre, känner mig
piggare. men nu sviker rösten istället. den vill
inte alls vara med och det låter som om jag har
kommit i målbråttet, mindre kul!
nåja, nu ska jag nog ta en till hutt med host-
medicin innan det är dags att se en till film!

vi ses när jag är frisk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig ;*

2010-10-15 @ 19:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0