sju dagar.

godmorgon eller godnatt.

jag har som vanligt vänt om dygnet när jag har stängt.
är fortfarande inte speciellt trött mest uttråkad faktiskt.
om drygt tio minuter ska jag nog gå in och väcka a så
att han kommer iväg till jobbet i tid och sådär.
antagligen kommer jag försöka sova efter det..

idag har jag avklarat ledighetsdag ett av sju. det är galet,
sju dagars ledigt utan att ens ha bett om det. men, jag
antar att det blir så när man jobbar för mycket.
dagen har jag tillbringat sovandes, spelandes eller med
att umgås. natten ägnade jag åt prat och en biltur.

vad gör man när man är ledig såhär länge? är det då
man gör något galet som att super alla dagar? eller,
åker iväg på någon roadtrip? eller varför inte rensar ur
alla garderoberna i brist på annat att göra?
jag har inte bestämt mig för vilket av det jag ska göra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0