tillbaka till verkligeten.

london var underbart, blev du förvånad? nej tänkte väl det.
träningsvärk i benen och något kilo lättare. det är vad man
får av fyra dagar i london. i alla fall om man vill se allt helst
nyss, eller samtidigt! shoppingen gav mig drygt tjugo par nya
underkläder, man kan aldrig få för mycket. eller...? lådan går
knappt att stänga. och jag kommer aldrig mer behöva tvätta?
nåja, nu ska jag nog ta mig i kragen och sortera dom 200 bilder
jag knäppte under trippen och sen lägger jag upp dom på fejjan.

som sagt är jag tillbaka till verkligheten nu. kom hem från jobbet
för drygt två timmar sedan och har efter det roat mig med att
spela wii party. det är rätt kul. har på mig mina nya fina, varma
och gosiga sockar eller inneskor som är luddiga. välj själv.
cigga nu och sen fortsätta sortera bilder.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0