nattliga tankar.

kom just hem från gävle, jag har skjutsat syster.
nu fryser jag om fötterna och huvudet vimlar av tankar.
det verkar som om att det händer mycket för dom flesta i min
närvaro. både bra och dåliga saker. jag vill finnas, jag vill
hjälpas. men, det verkar inte alltid gå fram. det jag vill.

jag själv då? allting är väl som vanligt, antar jag. med- och
motgångar kommer det väl alltid att finnas antar jag. men
just nu känns det som att det är lite för mycket av det negativa.
och att försöka vända allt till det positiva misslyckas jag alldeles
för ofta med. men det är väl en värdslig sak..

helgen kommer jag tillbringa på jobbet. krogstängning.
det är väl både bra på sitt sätt, men dåligt på ett annat.

borde väl försöka sova. men jag finner ingen ro. bara ett lätt
illamående och rastlöshet. saker blir alltför verkliga när man
pratar om dom högt.

en cigg och lite kattkramar kanske hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0