natt-tvättare.

fy sjutton vad tvättmaskinen låter högt!
det är ju något som man oftast inte tänker på när man
tvättar på dagtid. i alla fall inte jag.
nåja, nu är arbetskläderna rena tills på onsdag när det
är dags igen. extra pass, extra pengar.

jag har avklarat mina sex stängningar på sju dagar nu.
det känns underbart, verkligen! imorgon (idag) är jag
ledig! härligt. planen är väl att åka till valbo och försöka
införskaffa mig en kameraväska så jag kan ha med mig
systemkameran till london. och den får inte vara alltför
dyr heller. lurigt det där.
sedan på eftermiddagen är det meningen att jag ska åka
till storvik. hälsa på pappa samt att gymma för första
gången på säkert tusen år! det känns bra. jag är taggad.
jag vill det här. pappa ska bli min pt. typ, eller något liknande.
jag tänker satsa stenhårt! och jag har mina mål. inte för
höga och inte heller för låga. ska även diskutera detta med pappa.

nu är det även bara drygt tre dagar kvar tills vi sätter oss
i taxin, som ska till arlanda. där flyget går till LONDON!
jag är nervös och har skrivit en lista som jag ska packa efter.
jag är rädd för att planet ska störta eller något annat hemskt
som kan hända. nej, det här med att flyga är inte min grej.

nu ska jag fläta håret, hänga tvätten, cigga och sen lägga mig
i sängen för att titta på oz. fängelseserien.
ses, puss!

Kommentarer
Postat av: hellfloff

tycker synd om dina grannar, du verkar ju köra tvätt o disk o allt såntdär oljud jämt på sena kvällar o nätter. usch

2010-11-09 @ 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0