söndag var en bra dag.

jag och andreas städade först halva dagen. och jag bakade blåbärs-
paj. sen efter fyra kom lois och katt hit på förlovningsfika. men
fikandet blev till gitarr och sång, stå-upp-komedi och senare hungriga
magar. det blev tacos när klockan var lite för mycket och därefter
paltkoma i soffan. klockan blev närmare elva och dom åkte hem.
jag envisades om att jag var pigg och skulle inte gå och lägga mig,
som vanligt. men efter att jag somnat i soffan tre-fyra gånger så
fick det bli sängen i alla fall.
föresten så fick vi en present!

haha!

nu är det måndag och jag tänkte göra massor med bra saker idag.
men så pratade jag med mamma och hon ville att jag skulle komma
på besök. så nu ska jag snart ta och klä på mig lite grann och sen
promenera iväg till bussen för att göra henne sällskap resten av
dagen. saker som att tvätta fönster, tvätta kläder, bära saker och
sådant kan man helt enkelt göra en annan dag! vi ses, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir det några barn i framtiden efter att du har läst den där boken? ;o

2010-05-10 @ 19:42:16
Postat av: Maria

Det blir det nog :)

2010-05-11 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0