onsdag!

jag har nu jobbat färdigt för dagen, hade ett myspass. riktigt härligt.
hade planerat att tvätta när jag kom hem, men det har visst hjärtat
redan gjort, diskat hade han också gjort. duktig är han sådär ibland.
sitter i soffan och överväger att kila över till mig och hämta lite
kläder och sånt där som jag kan rensa ur för att roa mig.
för att ligga på soffan resten av dagen blir jag alldeles för rastlös av.
igår var jag med pappa, flera timmar. vi var ute och åkte camaro
så att någon behandling på motorn skulle gå in. bland annat så
blev det en sväng till gävle där vi käkade på kina, gott!




nej, cigga och sen bege sig iväg snett över vägen och hämta
kläder. vi ses, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0