mitt-i-natta!

det jag gör mestadels just nu är sover, vilar och ligger på soffan
och är hur uttråkad som helst. det är inte ett dugg roligt.
magen smärtar konstant och jag ska ringa hälsocentralen om
några timmar igen för att gnälla.

ibland kan man undra vad dom lever i för fantasivärld när dom
säger åt mig att gå på vätskeersättning och äta ris och ta det
väldigt lugnt och inte stressa upp mig. hur ska jag då kunna
sköta mitt jobb? faktum är att man får ju inte gå hemma hur
länge som helst, och jag har inte lust att sitta hemma i soffan
och göra ingenting heller. någon måtta får det vara, utredning
nu på magen tack!

idag har jag i alla fall varit lite aktiv, har rensat ur garderoben
och ställt saker till rätta, lagat mat och bakat kakor i brist på
annat. även tittat på när hjärtat skruvat fast en grej i köket
så jag kan få som jag vill, eftersom jag mestadels lagar maten.

försökte kolla på en film, men tröttnade. nu ligger jag i sängen
och a ligger bredvid och snarkar. stackare, ska upp om tre
timmar. jag bara hoppas på att jag lyckats somna innan dess.
ska nog gå och värma vetekudden lite grann och stänga ögonen
om ett tag jag också. klockan ringer sju. då ska det gnällas, ja!
vi ses, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0