en rubrik.

jag har en katt liggandes på benen, han sover nog.
det har varit en rätt aktiv dag, då jag har hunnit med en del saker.
så som bytt gardiner i sovrummet, lagt ut min lägenhet på blocket
och hälsat på massa trevliga folk.
försökte även få tag på hc imorse, det gick rätt illa eftersom dom
hade planeringsdag (?) till på fredag. så får prova igen då.

nu här på kvällssidan så har vi kollat på någon halvtaskig film tills
hjärtat somnade. då var jag sällis till johan som tankade och så
åkte vi upp till öjan för att känna på vattnet, skapligt varmt faktiskt.
dock säkert bara ytvattnet som är varmt, knappast något badväder
än tyvärr.

jag har funderingar på att sälja min systemkamera, då jag inte
använder den längre. men jag har ingen aning om vad jag ska
lägga för pris, den är ju knappt använd alls! nåja får fundera
vidare antar jag.

ska jobba senare, är taggad som få eftersom jag är trött på att
sitta hemma i soffan och ruttna. det blir nog bra.
nu, läsa bloggar och sen sova. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0