dom senaste dagarna...

har jag mest haft ont i magen hela tiden och även tillbringat
ungefär tio timmar på sjukhuset. varit hemma från jobbet
och legat i soffan och gnällt. jobbat två dagar och även
tillbringat en hel del tid i gävle, hos mamma. men också nere
på stan för att promenera runt. varit på inflyttningsfest och gick
hem tidigt, redan klockan tio. och sist, sovit massor med timmar.

nu är det måndag och ny vecka, jag ligger i sängen och väntar på
att hälsocentralen ska ringa upp mig så jag får någon tid så det går
att utreda mina mage. den där infektionen, som gör att jag har ont
och inte kan äta normalt eller ens leva normalt.

dom ringer nog snart. förhoppningsvis så ska jag jobba efter allt det
här också. för jag har inte tid, lust eller råd att stanna hemma.
jag vill ha juni-schemat! så jag kan planera, för om typ en månad så
är vi påväg till turkiet, hjärtat och jag.

nu ska jag nog försöka vila innan dom ringer, är ju nästan en halvtimme
kvar. pyttsan, svensk sjukvård. vi hörs, tjing!

Kommentarer
Postat av: Tanja

prova lchf, det har gjort underverk för min mage ^^

2010-05-17 @ 09:39:10
Postat av: Maria

Fett funkar inte alls på min mage, blir hur dålig som helst av det tyvärr.

2010-05-17 @ 11:17:30
Postat av: Anonym

jobbigt :\

2010-05-17 @ 15:33:35
Postat av: Anonym

Usch vad jobbigt, hoppas de tar reda på vad som är fel :/

2010-05-18 @ 18:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0