soliga söndag.

men jag har inte orkat kliva upp än. fast klockan är efter fyra.
eller ja, jag har ju varit upp men varenda gång har jag hamnat
i sängen igen. rökt, druckit apelsinsaft, diskat och pratat med
mamma. jag borde dammsuga, plocka undan och laga mat.
idag ställde jag mig på vågen för första gången på otroligt länge
och trodde den skulle visa jättehögasiffror. men, icke. jag hade inte
gått upp något, (snarare ner) fastän det känns som om jag gjort det.
så det kändes ju bra.
jag har funderat på att ta en promenad i solen, men inte orkat mig
iväg ännu. det är sådana här gånger jag saknar att ha någon vid
min sida... ta en promenad tillsammans, fika, ligga i soffan och
kolla på en film tillsammans. när man gör det själv så känns det
inte alls lika speciellt, inte för mig.
jag ska försöka mig på att dammsuga nu i alla fall tror jag..? tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0