onsdag!

jag är inne på min andra lediga dag, det är underbart!
att bara kunna slappna av och vara. inte göra något speciellt.
har nyss skickat in semesteransökan så nu är det bara till att
hålla tummarna att det går igenom, så jag får åka utomlands!
satt någon timme igår och tittade på resor och har nog nästan
bestämt mig vart det bär av! turkiet. jag vill kunna snabbspola
tiden lite grann, så att jag får åka nu på en gång. jag längtar
efter sommarvärme! men den kommer nog antar jag!
får ut en bra lön imorgon också, jag känner mig nöjd! hade
räknat på någon tusenlapp mindre så det är inte helt fel.
ska spara och så shoppa lite i borlänge på söndag!
nej, jag borde städa nu. ses, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0