ny vecka!

det är måndag, idag igen. dagarna springer fram och man borde
tycka att våren ska komma snart. men det verkar som att det är
alldeles för långt kvar. idag kom det ännu mer snö och slask.
bittert. jag hoppas på att det dom säger till påsken ska vara sant,
att det ska bli riktigt vårväder. det vore underbart.
igår var jag och andreas i borlänge, falun och sen hem till pappa.
det var trevligt, en bra dag. förutom att dom stängt igen lagerhaus
i kupolen, ytterligare en till sak som var bittert eftersom jag hade
tittat ut en del saker som jag ville köpa.
idag är det ju måndag, jag hade tänkt mig en tvättdag och kanske
lite städning på det. men jag ska jobba lite istället, börjar inte förens
vid fem. så hinner säkert göra någonting innan. jag ska snart ta mig
i kragen tror jag.
malin var här och fikade igår, vi åt wienerbröd och småkakor i två
timmar samtidigt som vi pratade. det var en trevlig kväll. nej, nu
ska jag ta mig an något. typ, kolla på resor eller sådär :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0