natt-tristess.

nätterna är oftast tråkiga. jag somnade på soffan tidigare
och vaknade vid tolv. så typiskt mig. kikade på new moon
och nu sitter jag här klarvaken. så har försökt sysselsätta
mig lite grann i alla fall. plockat undan lite grann, diskat,
torkat alla hyllor och även gjort rent i ugnen!?
bah, klockan är fyra. jag borde verkligen inte göra sånt nu.
men i brist på annat så, får man väl göra sådant.
ska nog ta mig en cigg och sen försöka sova lite i alla fall.
känns onödigt att sova bort halva dagen liksom.
har säkert något annat jag vill göra innan det är dags att
börja jobba vid fyra. nåja, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att sova ju ;o

2010-03-01 @ 19:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0