lördagmorgon.

godmorgon! jag förstår inte varför jag lyckas med det här?
somnade före tolv igår igen, utmattning och trötthet. det är
inte okej att vakna nu och inte kunna somna om! klockan
är före sju och det finns faktiskt ingen anledning till att
vara vaken just nu. så jag ska snart igen göra ett tappert
försök till sömn.
jag funderar på att åka till gävle när jag vaknar nästa
gång och få lite kvalitetstid med mamma innan det är dags
att bege sig tillbaka till sandviken för att jobba. 20-04 är det
som gäller! lite lätt otaggad, men det får gå an. ger ju trots
allt lite extra klirr i kassan och det klagar man ju aldrig över
egentligen. nej, musik på och sen sova. puss.

Kommentarer
Postat av: lois

dålig bloggare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-22 @ 20:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0