lång tisdag.

det har varit en lång dag, riktigt lång. den började redan innan
nio med en dusch och sen iväg för att hjälpa andreas bror att
flytta. det gick bra och vid halv ett gav jag upp och drog hem
för att frächa till mig och dra in till gävle. shoppingrunda med
katta med lunch i form av tacotallrik på flanör to-go. inte så
tokigt alls faktiskt :) inhandlade en födelsedagspresent och en
påskpresent. drog vidare till mamma där det så småning om
bjöds på middag och sen blev det en snabbsväng till valbo.
köpte mig en ny tröja/tunika :o .. den var fin. jag borde nog
kanske lägga upp en bild eller så. men jag är trött och ska
snart försöka sova så jag är pigg och glad vid fem-tiden när
jag ska kliva upp. min första öppning imorgon!!
nu ska jag lägga fram jobbkläder, nycklar och allt sånt där
så att jag inte missar något imorgon! tjing.

Kommentarer
Postat av: Lois

MEN DU KAN VARA DEN SÄMSTA BLOGGAREN JAG KÄNNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2010-04-02 @ 14:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0