Godmorgon!

jag kämpar med att vända dygnet till en skapligt normal rytm
eftersom att jag börjar sju på torsdag morgon. det går faktiskt
över förväntan, rätt bra med andra ord. somnat före fyra rätt
många dagar i rad nu. ikväll så blir det stängning, superstängning.
kan man ju hoppas på, men det är något som säger mig att
bandyn ger nog kanske en del.
jag känner mig... pigg, alert och hade inte tänkt göra speciellt
mycket innan jobbet, men jag har nog ändrat mig och ska
nog göra någonting i alla fall. vad har jag inte riktigt klurat
ut ännu. imorgon är jag ledig! varför kan inte lönen komma
när jag är ledig? så jag kan åka till valbo och göra av med
en liten del av den. nej, göra något var det. vi ses, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0