godmorgon torsdag!

klockan är knappt sex, jag är vaken och halvpigg. ska snart ta
en snabbdusch och sen på mig lite kläder och promenera till
jobbet. det hade kunnat bli en fin morgonpromenad om det inte
hade kommit en massa sånt där vit skit igår - snö. jag hatar det!
igår skulle jag tvätta, trodde jag. men jag hade visst inte bokat
tvättstugan förns idag. bra tjej! så nu får jag jobba i småskitiga
kläder under tiden som vi får finbesök. inte speciellt kul. men
det kanske går att leta upp någon skjorta som jag kan låna.

när jag vaknade ville jag inte alls kliva upp utan helst bara
tillbringa hela dagen i sängen. men insåg väl rätt fort att det
inte riktigt var möjligt. så drog mig duktigt upp för en cigg
och lite hallon-mandarin-saft. det var en bra morgon, trots
allt. dags att ta tag i det här. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0