bra dag.

idag har varit en bra dag. vaknade upp alldeles för sent på
lois soffa. det blev dit vi drog igår efter stängningen och drack
vin, åt kakor och bara pratade i två timmar.
det var en bra kväll.
idag har jag varit ledig och solen lyste med sin närvaro.
lois och jag gick ner på stan, och jäklar vad dålig jag är på att
shoppa - lois var duktigare på att shoppa.
hanna och hennes joakim gjorde oss sällskap ett tag.
blev någon form av frukost-lunch-middag på aldos innan det
var dags att styra fötterna hemåt. sen, har jag inte gjort något
vettigt alls. inge ens kollat på hollywood fruar fastän jag hade
tänkt göra det. jag ska nog försöka sova snart så att jag är
pigg imorgon! eller ja, piggare.
det blev långt nu. men det är bra att sysselsätta sig, då gör allting
lite mindre ont. jag ska nog diska lite innan jag ska sova. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0