blandad sörja.

gårdagen gick betydligt mycket bättre än förväntat. från
kukruscher till att diska allt sånt där som man ska diska
var fjärde timme. men när jag kom hem blev det inte
många knop gjort. nästan direkt blev det nattlinne och
sängen. jag tror jag total däckade på mindre än en halv-
timme. underbart! vaknade runt tolv och förstod ingenting,
tittade bittert på datorn där musiken spelades alldeles för
högt fastän det nästan var på lägsta. stängde av och stängde
ihop, vände mig om fortsatte att sova.
jag vaknade nyss (?) totalt utvilad och sugen på apelsinsaft
och cigg. så, nu har jag stoppat suget och funderar på vad
jag ska göra. borde nog kanske packa en väska med saker
så jag kan dra direkt till gävle efter jobbet som slutar två.
det får nog bli så och lite mer apelsinsaft.


när jag vaknade fick jag för mig att kolla mejlen,
där hade jag fått ett oväntat mejl. delvis ett svar
på något jag verkligen ville ha förut. det fick mig
att gråta en stund. skakandes. det gör ont.
men det kanske är bäst såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0