tjingeling!

det känns som om det galoperar elefanter i mitt huvud. gah!
alvedon, ett glas vatten och lite sömn kanske sitter på sin plats?
under helgen har jag hunnit jobba, hälsa på pappa, lagat mat och
bakat super-goda kakor! sen så har jag ju såklart sovit en del.
kan ju även meddela att lägga ut något på blocket när man jobbar
stängningshelg, för helt seriöst så har min telefon gått varm mellan
08.30 och 14.00 hela helgen. ett tag höll jag på att bli galen!
jag ville mest sova, men hann inte mer än somna innan det ringde.

i övrigt? ja, åker till turkiet om ÅTTA dagar, jag längtar sönder mig
själv. verkligen! jag och hjärtat, lite tid för oss själva. det behöver
nog vi. bara få komma bort. åh!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0