godafton.

jag har inte riktigt funnit ro till att sova än, men det kommer nog snart.
hjärtat snarkar bredvid. och mtv spelar musik. så jag känner mig inte
helt ensam. uh, jobbat och kom hem för två timmar sedan. det var en
jobbig kväll. tidigare så fikade jag, lois och jojje i solen på hanséns.
det var trevligt, bara göra någonting liksom.
om ett par timmar åker vi till gävle och förhoppningsvis så hinner jag
träffa mamma en stund efter vi hämtat nya bilen. lilla mamma, äntligen
hemma igen. torsdag blir nog en heldag inne i gävle. om ingenting annat
dyker upp vill säga.
har fått skattepengarna också, bra där! spara eller slösa är ju dock frågan?!
man behöver väl alltid handla nya saker så som
  • handväska
  • flip-flop
  • kläder
  • prylar
finns så mycket jag vill ha, men jag tror det är bäst att spara i alla fall en del
av pengarna. kan ju vara rätt klokt, men hur kul är det att vara klok?
nåja, jag ska nog sluta mina blå nu. utan nattcigg till och med. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0