en natt.

somnade på soffan, glömde bort att höra av mig. jag är en dålig vän.
nu däremot, när jag skulle behöva sova så kan jag inte.
det är varmt och det är konstig luft, sån där som är svår att andas i
och det är tyst och tomt i lägenheten. finns ingenting att gilla, inte
just nu då jag är allmänt negativ. den senaste tiden har jag jobbat,
umgåtts med vänner, solat, druckit vin och sagt hejdå till mamma
innan hon åkte till italien. det känns konstigt att inte kunna ringa
stup-i-kvarten längre. men, hon är hemma om ett par dagar.
och om rätt precis nitton dagar så bär det iväg för mig och hjärtat.
turkiet, jag längtar!
ska nog försöka ta den femte natt-ciggen nu och göra ett nytt försök
till att somna så jag slipper vara äckligt trött imorgon. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0