en dag kvar!

godmorgon solsken!
jag har nu varit vaken i en timme. hunnit med en dusch och
skrivit en packningslista, så att jag verkligen får med mig allt
som behövs på resan! vore jobbigt att komma ner och inse att
man glömt exempelvis trosor. då skulle jag bli ledsen.
ska nog hoppa i lite kläder och gå över till lägenheten för att
packa ur och slänga massor med saker. det är alltid välbehövligt.
ner på stan en sväng och köpa en sommarklänning och något linne
till andreas. mamma kommer, hjälper mig att packa och kolla över
lite saker. åka till gävle, växla pengar på FOREX, åka hem.
hämta en bil i fba och på kvällningen kommer pappa och äter middag
med oss och hjälper oss att skruva upp en hylla i badrummet.
det vill säga att jag har en fullspäckad dag. men det kommer nog gå
bra. mina resnerver börjar känna av sig en del.
jag har ju inte varit utomlands på TIO år!



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0