vart tog sommaren vägen?

det känns som höst och det är inte alls någon favorit hos mig.
jag gillar inte regn, blåst och kyla. speciellt inte när jag förväntar
mig att det ska vara sommar och värme. det är ju trots allt juli !?
nåja, dom säger att det blir bättre till veckan. vi får väl se.

planerna för idag efter att jag hade jobbat färdigt var att plocka
hemma, tvätta kläder, färga håret, och sen mysa ner mig under
täcket tillsammans med en bra bok. men, istället så lyckades jag
efter duschen somna på soffan under täcket. mindre lyckat.
selma har sovit med mig mestadels av tiden och nu tykckte hon
det var lämpligt att börja trampa runt på mig. söt katt.

jag börjar sju imorgon, igen. tur är så slutar jag vid två så då
kanske jag hinner med det jag inte gjorde idag och kanske lite till.

nu blir det nog till att läsa en av dom nya böckerna.
om jag kunde drömma.


puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0