sommar.

nu har jag snart varit borta från jobbet i en månad. mina två
och en halvveckas semester har blivit till två veckors semester
och sedan två veckors sjukskrivning. jag är rätt uttråkad på
situationen som är. för jag får verkligen ingenting gjort.
har massor som behövs fixas i lägenheten men jag orkar inte
ta mig för. för det kan man göra sen ? jag vill börja jobba igen
så att det blir lite fart på mig och jag får saker gjort.

annars så hade jag nog bästa födelsedagen någonsin i onsdags.
det var fint att se alla människor. det var fint att få vara ute i
stugan och för sista gången få fira födelsedagen där ute.
det känns tomt att nästa år så är det inte vårat. det som min
gammel-morfar byggde för säkert nittio år sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0