nattliga tankar.

fläkten i sovrummet susar, egentligen är det meningen att
det ska bli svalare. men det känner jag inte av alls, det är
så äckligt varmt att jag snart smäller av. jag kan inte sova.
hjärtat sover, han ska ju upp snart. har precis varit ut i köket
och delat på katterna, så dom inte är allt för dum mot varandra.
just precis, vi har skaffat en till. ettrig liten hona.

jag vill åka till ikea och handla nya möbler. men jag får nog
vänta några dagar till trots allt. och sen ska jag sätta undan
en hel hög med pengar också. det kan vara bra att ha sedan.

annars händer nog inte allt för mycket, tråkigt nog.
ska tillbaka till doktorn på tisdag och sen förhoppningsvis så
ska jag få jobba! jag längtar efter att få sysselsätta mig och
träffa människor. det ska bli skönt att få göra någonting.

föresten borde jag passa på att köpa mig en cykel nu, när
jag i alla fall fick in en oväntad summa på kontot som var
bra stor.

kanske jag borde ta en dusch för att svalka av mig, så kanske
jag kan somna efter det? det är nog värt ett försök i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0