godnatt-godmorgon!

jag kom hem från jobbet för drygt en timme sedan. i vanliga fall hade
det blivit en dusch och sen sängen efter en krogstängning som denna.
men, inte idag. för om typ två timmar ska vi infinna oss i fba för att
göra oss redo för en tur till någonstans utanför skärplinge för att gå på
loppis. så för mig känns det värdelöst att sova. så istället ligger jag här
på soffan och fryser, känner mig trött och funderar vad sjutton jag tänkte
med när jag sa att jag ville följa med på loppis!?
men förhoppningsvis kommer jag inte känna samma lika när vi väl är där.
enda anledningen vore nog om det skulle bli tokigt mycket regn och kallt.

jag borde nog ta en varm dusch och sen krypa ihop i en av dom varma
morgonrockarna som hänger i sovrummet. jag föreställer mig alltid
morgonrockar som varma och mysiga och ibland längtar jag efter att
få krypa ihop i en i soffan med en kopp varm choklad och en bok.
men, jag gör aldrig det. dåligt. borde bli bättre på det. hösten är trots
allt här och jag har fyra nya böcker som jag verkligen vill läsa.

puss!

Kommentarer
Postat av: lucke

Tjabba, vad händer idag? :)

2010-07-31 @ 06:05:16
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för böcker?

2010-07-31 @ 16:48:25
Postat av: Maria

Twilight böckerna! :)

2010-08-01 @ 15:14:10
Postat av: Anonym

Har inte heller läst dem, skriv en recension när du har läst färdigt ;o

2010-08-01 @ 18:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0