måndag.

nu är det äntligen ny vecka. en vecka med mer ledighet än förra, underbart!
helgen bestod endast av jobb nästan. mamma, pappa och syster kom förbi
i lördags på dagen och fikade ;o och för att spana in lägenheten!
allting kommer bli bra, så fort det är mer klart än nu. soffan kommer i februari,
helst ville jag ha den nu men fanns inte på lager. attans.
köpte även en tv idag, 32" lcd tv! så nu kan jag se på tv där uppe också! (:
uhm, i övrigt då? allting är väl som vanligt. jag har börjat spana runt på olika
saker som kanske kan ge mig en säkrare framtid. på saker som jag skulle vilja
göra. men allting har ju såklart sin tid. får se när allting blir av. om det blir av.
ska nog återgå till att fundera lite och spana runt på möjligheter.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0