kvart över två, nästan.

klockan är snart kvart över två. jag är inte ett dugg trött, som vanligt.
är hemma hos mig! segar och lyssnar på musik på en volym som säkert
egentligen är alldeles för hög för den här tidpunkten på dygnet.
men jag struntar i't. har tänt massor med värmeljus i halva lägenheten
så det är riktigt mysigt här nu. fattas egentligen ett skumbad och ett glas
vin, såklart. men man kan ju tydligen inte få allt.
tidigare har jag jobbat. det gick bra, rätt mycket att göra och en hel del
fniss. i love it! känns som att jag blir en positivare människa när jag
kopplar bort vissa saker helt. hannah gav mig skjuts hem så jag slapp
gå, det var ju snällt. åh! vad jag blev sugen på vin nu. attans.
på måndag kommer lön och nästa helg utgång. tagga på!
puss och nyp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0