godafton.

jag ligger i soffan hos mammi och äter ahlgrens bilar som jag kilade iväg i kylan och köpte tidigare.
jag är trött på kylan och det hemska vädret som är utanför. kan det inte bara bli vår nu?
så man slipper bylsa på sig med hur många lager med kläder som helst. för det är verkligen
inte skönt för fem öre ens. och jaja, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. jag vet.
men helt seriöst så borde gränsen för kyla ligga vid minus arton eller något sådant.
för efter det så domnar varenda liten kroppsdel av bara för att man tagit en liten promenad.
okej, jag ska ge upp gnällandet. det är ju trots allt första inlägget i den här bloggen. eh ja.
imorgon (läs torsdag), kommer nog garanterat bli en bra dag. drar mig mot storvik runt
tvåtiden för att möta upp pappa och sen åka och köpa en soffa till mig! yes, underbart.
snart kommer det vara helt beboligt i min lilla lägenhet. och hur mycket vuxenpoäng ger
det inte att köpa en. istället för att hyra. fast, båda sakerna har väl sina nackdelar. antar jag.
har massor som måste inhandlas och göras innan lördag. men det ska jag nog allt hinna!
från torsdag till söndag kommer jag även jobba, stängning alla dagarna. toppen!
jag behöver timmarna, som ger pengar! nåja, nu ska jag återgå till att fundera lite till och sen sova en skvätt.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0