fredag.

idag är det fredag. pappa har varit här någon timme.
målade i dom gråfläckarna i taket som blev när jag målade väggarna.
sen hade han fixat ett köksbord som jag kan ha tills jag vet vad jag vill
ha istället :o snällt! sen gick vi med kartonger och sånt skit till soprummet.
så nu är det massa fint här utan en massa kartonger från tv, våg och sånt.
nu har jag ont i magen och mår smått illa. men det går nog över.
ska snart dra på mig uggisarna för att promenera till jobbet, börjar om en
timme och jobbar till fyra imorgon bitti. funderar över hur jag ska fördriva
dagen imorgon innan jobbet. jag funderar på en tur till storvik kanske.
om det inte bjuds på något roligare, men det har jag svårt att tro :o
dags att kila iväg nu så jag hinner i tid. puss!

Kommentarer
Postat av: katten

sov gott maria :)

2010-01-24 @ 05:20:40
URL: http://annakatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0