ett inlägg på natten.

klockan är fyra, det skulle lika gärna kunna vara morgon snart.
dock inte för mig, för jag har som vanligt inte kommit i säng ännu.
bristen på trötthet sitter som vanligt bredvid mig, jag förstår
inte riktigt varför. är sömnen verkligen så skrämmande?
eller är jag bara fjantig som inte låter den nå mig riktigt.
börjar i vilket fall som helst få bra ordning hemma, har dock en
todo-lista med ett antal saker som är kvar att göras. men var
sak har sin tid, har jag upptäckt. ingen mening med att stressa
genom allting, då blir det bara halvdant.
ska försöka göra något åt lite av sakerna imorgon innan jobbet
i all fall. nåja, dags att ta en rök och sen krypa ner i sängen och
göra ett försök till att sova? puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0