en torsdags eftermiddag.

igår blev jag inringd till jobbet så jobbade på ett par timmar innan
det blev vinkväll hos lois. fast, det blev mest öl och cider och sen
en tur på åttan. en trevlig kväll då med andra ord.
idag blev jag väckt av pappa, han kom med en mikro, snälla pappa.
sen har jag tvättat, det är sjukt tråkigt! men nu är det gjort och
jag väntar bara på en maskin i tumlaren. sen ska jag gå till jobbet,
blir ett stängningspass idag. jag är nog egentligen lite för trött för
det, men det går nog bra i alla fall.
jag ser fram emot helgen. första helt lediga på väldigt länge.
fredag till söndag. underbart! jag ska skratta, festa, umgås,
lyssna på bra musik och bara vara. mysigt.
dags för en power-nap, vi ses! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0