dålig helg.

min första helt lediga helg på väldigt länge. hade bara fixat
åt mig ett myspass på fredagen och sen skulle jag tillbringa
resten av helgen i gävle med bra sällskap <3
men så blev det inte, vaknade runt sex tiden på fredag morgon
och spydde skiten ur mig. andreas fick komma över o klappa
lite på mig och jag lyckades somna ett tag. vaknade vid åtta
och spydde ännu mer, blod och grejer. febern kom upp mot
fyrtio. jag sov hela fredagen utom kanske två timmar.
lördagen var en dimma av halvfeber, magkramp o så.
idag har jag magkramp, illa mående men ingen feber.
är sjukt trött. försökt äta, men det går sådär.
nåja, vila i soffan ligger på schemat nu. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0