trött.nu

jag är tröttast någonsin! men, det var dags att kliva upp.
man kan ju inte ligga i sängen och dra sig halva dagen.
eller jo, det kan man. men inte när man har saker att göra.
eftersom att det inte blev något valbo igår så funderar jag
på att dra dit idag. eller så går jag bara upp på byn och tittar
lite grann. men det är ju liksom inte riktigt samma utbud som
i valbo eller gävle. men, jag har ju fortfarande typ en halvtimme
på mig att bestämma mig för vilket det blir.
jag är ledig! i två hela dagar! det är underbart! fast, jag har massor
med saker som jag borde göra. men sånt är inte så roligt.
hemmapyssel så som städa och tvätta. det är ju inte roligt för fem
öre! men i och för sig skönt när det är gjort. nåja, jag borde väl
hinna med både det ena och det andra nu när jag är ledig kan
jag väl tycka. nu blev det långt, äh! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0