tisdag.

idag har jag jobbat ett myspass, från halv tolv till två.
det gick bra, men innebar att jag inte fick träffa biffen på
nästan hela dagen. blev ju såklart en promenad på morgon-
sidan. men han kommer imorgon igen, vid fem på morgonen
som vanligt! men i natt hade jag nog tänkt sova lite innan
han dyker upp eftersom jag jobbar imorgon också. nio till tre.
lite halvmyspass över den faktiskt.
nu kommer snart lois hit, vi ska äta och sen gå igenom mina
mcd-papper. det går nog bra! tycker det känns som om det är
dags för någon form av fikadag hos mig, där alla kan få komma
och hälsa på ;o det är roligt med besök!
dags att gå till spisen. puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får jag också komma och fika? ;o

2010-02-10 @ 18:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0