om du lämnade mig nu.

lars winnerbäck - om du lämnade mig nu


det är inte någon bra tidpunkt i livet just nu. det mesta gör ont.
och jag orkar inte sätta ord på alla känslor som strömmar genom
mig. men jag är ledsen. det är jobbigt att känna allt det här.
varför ska allting vara så jävla svårt för? kan det inte bara vara
lätt för en gångs skull. det kommer nog bli översvämning här snart.
igen. men, nu ska jag bita mig i kinden, klä på mig och vandra iväg
till jobbet och låtsas att det blir bra förr eller senare. love.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

2010-02-16 @ 19:11:13
Postat av: R.

Inte bra tidpunkt just nu? Har det nånsin vart en bra tidpunkt i ditt liv? Manodepp kallas det. Gå till en psykolog, prata ut o få lite piller och gör en ansträngning att vara positiv så kanske det händer nåt ffs!

2010-02-16 @ 21:49:53
Postat av: Svar till R

Har haft många bra tidpunkter i mitt liv, men du verkar inte känna mig så vad vet du om allt? Ingenting skulle jag nog tro.

2010-02-17 @ 01:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0