ledig dag!

det är söndag och jag är ledig. det är skönt, som fan faktiskt.
jobbandet i helgen har på sitt sätt varit krävande, men samtidigt
roligt. så det är ju en bra kombo! antar jag.
dock har jag inte somnat förens in på morgontimmarna runt sju-
tiden och sovit bort halva dagarna och idag har inte varit ett
undantag. vaknade runt tre och efter det har jag nog inte gjort
speciellt mycket. legat i sängen och glott runt på nätet, lyssnat
på musik, diskat och plockat undan lite smått. ska dammsuga
lite fort och sen hoppa in i duschen en stund, alltid lika underbart!
ikväll kommer lois hit och kanske hanna. det kommer bli trevligt.
prata strunt och ta ett glas vin.
nej, dags att ta tag i saker så att jag kan vandra iväg till affären
sen så jag kan fixa något ätbart! :] ses, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0