kalla mig dåre...

..men vad kallar man dig?

jag blir arg! men samtidigt ledsen och besviken.
men jag kan ju inte rå på allt, speciellt inte det här.
kan inte sova, ska upp om fyra timmar. jag kommer vara död.
ska in till gävle och träffa mamma. vilket blir alldeles för sällan
nu för tiden. men vi tar igen det genom att prata i telefonen,
fastän det inte är riktigt samma sak.
ligger och lyssnar på lite nostalgisk musik. sånt där från förr.
funderingar kring allting far runt. allt som händer, både bra
och dåligt. vissa saker ser jag att dom gör framsteg, det gillar
jag. men det som går bakåt då? vad kan jag göra åt det?
det blir nog en cigg och sen ett till försök till sömn. puss.

Kommentarer
Postat av: R.

Byt jobb så kanske du kan få in en rutin i vardagen med fasta tider.

2010-02-18 @ 09:14:57
Postat av: Svar R

Ja, för byta jobb bara sådär är ju väldigt lätt. Om du nu stör dig så på vad jag skriver, läs inte.

2010-02-18 @ 15:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0