hon är så söt när hon sover...

jag var sjukligt trött, tidigare. men då lyckades jag somna på soffan.
bra där maria! bah, skapligt less jag blir. om jag lyckades med att
fixa en normal dygnsrytm så vore det sjukt bra!
om typ sådär tre timmar kommer hunden! jag får sova lite efter han
kommit också, för att slippa vara död under resten av dagen som
kommer att spenderas med ett tandläkarbesök, jag hatar tandläkaren,
därefter blir det ett myspass på jobbet. kvällen vet jag inte alls hur jag
ska fördriva, men skulle inte tro att det blir något speciellt avancerat
då jag börjar skapligt tidigt (?) på lördag.
veckorna går fort, alldeles i lagom takt. jag hinner knappt upptäcka
vilken dag eller vecka det är förens det är en ny på ingående.
men jag ser det bara positivt. för det innebär att sommaren snart är
här. jag längtar sådär äckligt mycket! det här ska bli en bra sommar,
men det säger man väl typ varje år? jag ska göra massor med saker
som jag aldrig gjort innan eller kanske till och med göra sådant jag
brukade göra förr men inte nu längre. nu ska jag bara komma på vad?
jag är ovanligt positiv, det känns bra! nu musik, sen sova. puss.

Kommentarer
Postat av: hanna

det är inte kul att sova bort dagen, men svårt att ställa om klockan:/ du lär ju sova nu iallafall jag har inte klarat det ännu haha

2010-02-12 @ 03:19:33
URL: http://girlishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0