godmorgon. godnatt.

klockan är sex, jag borde kanske säga godmorgon. men för mig
blir det nog godnatt, snart - hoppas jag.
jag förstår som vanligt inte vad jag gör uppe nu. som vanligt så
når inte tröttheten mig förens klockan är alldeles för mycket,
eller för lite. hur man nu ser på det.
jag är frisk! eller ja, så frisk jag kan bli med den här magen.
som vanligt på nätterna sysselsätter jag mig med städning
eller att plocka i lägenheten. nog för att det inte finns så mycket
sådant att göra för tillfället. men, jag gör det som går och tar tag
i massa konstiga projekt bara för att sysselsätta mig i hopp om
att tröttheten ska komma inom en snar tid. men i natt har jag
misslyckats med det, igen.
när jag vaknar är det fredag - helg. men jag ska jobba och faktum
är att jag längtar! jag är alldeles för lätt uttråkad för att vara sjuk
eller hemma såhär länge. det här blev ett långt inlägg om egentligen
ingenting speciellt. men ett bra sätt att tömma huvudet.
föresten, min soffa får jag hämta när jag vaknar, underbart!! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0