torsdag.

torsdag före nyår. det är mycket som skall göras inför morgondagen.
städas, fixas efterrätt och organisera allting så att det ser bra och fint
ut här när det börjar trilla in folk imorgon vid fem, halv sex.
tänkte ta tag i det mesta när a kommer hem från jobbet vid tvåtiden.

såhär innan tänkte jag nog våga ut mig i kylan för en lite längre
promenad. kan jag behöva eftersom jag inte har gymmat på ett par
dagar nu. men, man ska ju inte det när man är sjuk heller så..
jag är ju såklart på bättringsvägen. mycket därför som jag vågar mig
på en promenad.

nåja, ska maka undan katterna som ligger och kurrar och sover hos mig.
hoppa i lite kläder och dra en borste genom huvudet så att jag ser någorlunda
anständig ut. tjing!

Kommentarer
Postat av: Erika

Boka in en ny promenad snart?

2010-12-30 @ 22:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0