söndag hela veckan!

söndag, igen. veckorna springer fram. och snart närmar
det sig julafton, nitton dagar. med andra ord så kommer
jag att gå på semester om arton dagar. semester, i december.
men det känns bra! då kan jag lägga ner tid på att plugga i
mdp-pärmen. vila upp mig inför en vår med mycket att göra.
planeringar, jobb och utbildning på jobbet.
jag ser fram emot allt. a jobbar natt och har med andra ord
redan åkt till jobbet, eftersom det är söndag.
vid sju ska jag och lois spela bingolotto. pensinärsvarning?
ja, kanske lite. men ändå söndagsnöje.

lägenheten känns mysig. med julgardiner och små ljuspunkter.
det känns som om allting börjar falla på plats och jag mår bra.
bättre än på länge faktiskt. jag känner mig positiv. det är mycket
som kommer att hända framöver. jag ser fram emot allt!

--

jag ägnar en tanke till mina vänner som förlorade sitt barndomshem
tidigare i veckan. hanna och ida, jag känner med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0