mellandagar.

nu är glada julen slut, slut, slut.
julegranen kastas ut, ut, ut.


inte för att vi haft någon gran i år, men man kanske kan ta ner julgardinerna också?
eller ska man vänta med det tills efter nyår? jag har ingen aning.
i vilket fall som helst har jag haft en otroligt mysig jul. har fått massor med saker som
är bra att ha och även saker som inte är så bra att ha... men jag är nöjd, med allting.

igår var vi i valbo och handlade en del. det blev en ny tvbänk, en tavla samt lite krims-
krams inne på ikea. sen unnade jag mig en ny telefon också. det känns bra. den är fin.
någon som vill köpa min gamla?
byggde ihop tvbänken igår, men tavlan hann vi inte få upp innan klockan var för mycket
för att spika i väggarna. så förhoppningsvis så fixar vi det idag istället!

nyår är på ingång och det blir fest här hemma. jag ser fram emot en trevlig kväll med
vänner, alkohol och mat. det blir nog jättebra! men innan dess så ska det städas, stor-
städas till och med.

nej, dags för mig att hoppa i lite kläder och dra iväg till valbo igen för att kanske köpa
en ny fin klänning? eller ett par skor till och med.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0