fyra dagar kvar...

tiden har sprungit fram, igen. det är bara fyra dagar kvar till jul.
och jag är faktiskt klar med alla julklappar. det känns bra.
det brukar jag aldrig vara. så nu kan jag ägna dom här sista dagarna
till att jobba och städa. ja, jag har tre pass kvar innan jag går på semester.
eller ja, julledigt kan man väl kalla det. elva dagar i rad utan jobb.
på sätt och vis skönt, men samtidigt inte. januari kommer att bli en
kämpig månad. mycket stängningar och plugga mdp.
jag ser fram emot det. det kommer att bli kul!

nu ska jag snart dra på mig lite mer kläder och vandra iväg i snöyran.
a jobbar, så då får jag gå till jobbet. men det kan vara bra. eftersom
jag inte vet när jag hinner till gymmet den här veckan.

nej, dags att ta sig i kragen nu.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0