om jag kunde drömma...

första boken är slut och den andra påbörjad.
jag har hört delade meningar angående böckerna men kan
själv inte sätta fingret på vad jag tycker. det kanske blir lättare
sen. när jag gått igenom alla fyra.
när jag hör din röst.



har jobbat stängning, idag. och tre dagar innan dess också.
det har varit en bra helg. mycket bättre än väntat. och idag
så blev vi klar tokigt tidigt och allting såg ändå rent, snyggt
och bra ut. inte ens försäljningen var allt för dålig.


nu ligger jag på soffan under en filt. tar en paus från läsandet
och lyssnar smått på regnet. på benen har jag en sovande katt.
lilla selma. som går runt och pratar om hon inte får tillräckligt
med uppmärksamhet. hon som kan snurra tre varv runt mitt
huvud innan hon bestämmer sig för att lägga sig till ro och
sova lite.

om drygt en timme ska jag nog väcka andreas så han kommer
i tid till jobbet. och antagligen kommer jag själv somna strax
efter detta. om inte boken fångar mitt intresse alldeles för mycket.

nåväl, vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0