det är dumt att..

vända på dygnet så som jag har gjort dom senaste nätterna.
speciellt när jag bara jobbar dagtid hela veckan. hur ska jag
lyckas vända om det här till tisdag klockan tio?

böckerna har varit alldeles för spännande att släppa. jag tror
att jag gillar dom. har bara runt etthundrafemtio sidor kvar nu
i sista boken. sen är allting slut.

helgen har varit bra. i fredags blev jag på tok överförfriskad
men det var nog lätt värt det när jag tänker efter.
på lördagen mådde jag mycket bättre än vad man kunde tro
om man hade sett mig under fredagen. så jobbet gick galant.
efter det åt vi middag hemma hos a's föräldrar. drog hem och
fick sällskap av herr och fru b. killarna gick dock och la sig tidigt
eftersom båda skulle jobba.
söndag, dagen som just har passerat sov jag på tok för länge
på. och väcktes av ett samtal från a där han verkade tycka att
jag hade sovit tillräckligt. lunch med fru b och sen vidare hem
för att baka. chokladkaka med kokostosca och blåbärspaj.
när killarna slutat blev det ett sent födelsedagsfika för mig där
jag fick blommor och ett gäng trisslotter. fint det! blomman står
i fönstret och trisslotterna ligger på bordet i väntan på att lösas in.



eh ja. som sagt. överförfriskad.
blir nog en rad till i boken nu om jag inte lyckas somna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, grattis på födelsedagen :*

2010-08-16 @ 19:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0