trött?

jag är trött, mest hela tiden. somnar tidigt på kvällarna,
som en annan pensionär och kliver upp före tio. det här
med att sova bort en halvdag för att sen jobba halvanatten
var det länge sedan jag gjorde. men antagligen kommer
helgens stängningar göra så att jag vänder tillbaka dygnet.
skulle jag väl tro. eller så blir jag äckligt trött. det visar sig,
jag skulle bli förvånad annars.
idag har jag jobbat ett myspass på fyra timmar, det var rätt
skönt och innan dess så har jag hunnit med ett par timmar i
valbo och en dålig lunch. har inhandlat en del nytt till min
garderob, vilket jag ska ta mig i kragen och lägga upp bilder på.
nåja, det börjar väl bli dags för en cigg och sen kanske sova
en skvätt eller sådär. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0